Možnosti dostave

Naročila Vam dostavimo z GLS storitvijo na naslov, ki ste ga napisali v tretjem koraku Vašega naročila. Stanje svojega paketa lahko spremljate s pomočjo povezave, ki jo avtomatsko pošljemo po elektronski pošti potem, ko prevoznik prejme pošiljko. Vse izdelke imamo na zalogi in jih nemudoma odpošljemo. Dostava je za Vas popolnoma brezplačna.

Možnost plačila

PayU in PayPal

Naročeno blago bo odposlano na dan, ko bo plačilo pripisano na naš račun.

 

Nakazilo na bančni račun

Ko končate z naročilom, prejmete po e-pošti informacije za brezgotovinsko plačilo. Naročeno blago pošljemo tisti dan, ko plačilo prispe na naš račun.

Plačilo mora biti poravnano v 5 dneh od potrdila naročila. V nasprotnem primeru bo naročilo preklicano.

Reklamacije

Želite blago reklamirati?

Garancijska doba je zakonsko predpisana za obdobje 24 mesecev, potrdilo o nakupu (račun) pa ima za naše blago veljavo tudi kot garancijski list. Reklamacije zaradi napak, ki so posledica nepravilne uporabe ali normalne obrabe, niso možne, kot neveljavne pa bodo zavrnjene tudi reklamacije, oddane na neustrezen način. Kupec mora reklamacijo uveljaviti takoj, ko odkrije okvaro/napako. Reklamacije bodo obravnavane skladno s priporočili proizvajalca blaga oziroma njegovega zastopnika. Najdaljši čas, ki ga za obravnavo reklamacije dovoljuje zakon, je 30 dni, vendar pa bomo vsak zahtevek poskušali urediti čimprej.

Postopek reklamacije:

1. Izpolnite obrazec za oddajo reklamacije, ki je na voljo v podatkih o naročilu, ali pa si ga prenesite tukaj in ga dodajte v paket skupaj z blagom.

2. Priložite kopijo potrdila o nakupu (računa).

3. Paket pošljite priporočeno na naslov:

FERSPED
Kidričeva 34
3000 CELJE
Slovenia

4. Paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju. Takšne pošiljke ne bodo prevzete.

5. Pošiljanje blaga s strani kupca vedno krije kupec sam. Če bo reklamacija priznana, vam bomo plačano poštnino povrnili.

Prenesite obrazec za oddajo reklamacije.

Menjava artiklov

Če vam velikost artikla ne ustreza in ga želite zamenjati, lahko blago vrnete in mi vam bomo poslali artikel v drugi velikosti, če je ta na zalogi.

Postopek menjave artiklov:

1. Na naši spletni strani preverite, ali je dana številko artikla, ki ga želite zamenjati, na zalogi.

2. Če je vaša številka na zalogi, potem nam pošljite zahtevek za menjavo blaga na e-naslov info@bibloo.si ali nas pokličite na telefonsko številko +386 1 777 45 45, da vam bomo blago rezervirali in tako zagotovili, da ne bo slučajno razprodano.

3. Blago, ki ga želite zamenjati, ne sme kazati znakov obrabe in mora biti zapakirano v prvotni embalaži z vsemi etiketami proizvajalca.

4. Izpolnite obrazec za oddajo reklamacije, ki je na voljo v podatkih o naročilu, ali pa ga prenesite tukaj in ga dodajte v paket skupaj z blagom.

5. Priložite kopijo potrdila o nakupu (računa).

6. Paket pošljite priporočeno na naslov:

Naslov odpremne pisarne:

FERSPED
Kidričeva 34
3000 CELJE
Slovenia

7. Pošiljko oddajte v 60 dneh od datuma prejetja blaga.

8. Paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju. Takšne pošiljke ne bodo prevzete.

9. Pošiljanje blaga s strani kupca vedno krije kupec sam. Če bo reklamacija priznana, vam bomo plačano poštnino povrnili.

Vračilo blaga

Če s kupljenim blagom niste zadovoljeni, ga lahko vrnete in mi vam vrnemo denar. Če boste vrnili celotno naročilo, vam bomo povrnili tudi poštnino, če je bila ta krita v prvotnem naročilu. Rok za vračilo blaga smo podaljšali na 60 dni. Tako imate dovolj časa, da oblačila in dodatke preizkusite in v miru premislite o nakupu.

Podaljšujemo čas vračila iz 30 na 60 dni do 24. 12. 2017

Postopek vračanja blaga:

1. Blago, ki ga želite vrniti, ne sme kazati znakov obrabe in mora biti zapakirano v prvotni embalaži z vsemi etiketami proizvajalca.

2. Izpolnite obrazec za oddajo reklamacije, ki je na voljo v podatkih o naročilu, ali pa si ga prenesite tukaj in ga dodajte v paket skupaj z blagom.

3. Priložite kopijo računa (fakture).

4. Paket pošljite priporočeno na naslov:

FERSPED
Kidričeva 34
3000 CELJE
Slovenia

6. Pošiljko pošljite v 60 dneh od datuma prevzema blaga.

7. Paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju. Takšne pošiljke ne bodo prevzete.

8. Pošiljanje blaga s strani kupca vedno krije kupec sam. Če bo reklamacija priznana, vam bomo plačano poštnino povrnili.

Kontakt

Podatki za izvedbo plačila:

Digital People, a.s.
Seifertova 823/9
130 00 Praha 3
Matična št.: 28197071
Davčna št.: CZ28197071

AT (eur)
DIGITAL PEOPLE AS
CITIBANK EUROPE PLC, AUSTRIA BRANCH
IBAN: AT901814000708700002
BIC: CITIATWX

E-naslov: info@bibloo.si
Telefon: +386 1 777 45 45

Naša služba za pomoč uporabnikom vam je na voljo vsak delovni dan od 8. do 17. ure. Na voljo smo vam tudi v angleščini.

  • BIBLOO
    Uživajte v nakupovanju z ekskluzivnimi ugodnostmi.
  • Brezplačna dostava
    Vse izdelke vam dostavimo popolnoma brezplačno.
  • 60 dni za vračilo blaga
    Blago lahko vrnete v 60 dneh, ne da bi podali razlog.
  • Dostavljamo v roku enega tedna
    Dostava do 5 delovne dni.
  • +386 1 777 45 45
    Na voljo smo vam vsak delovni dan med
    8:00 in 17:00 uro. Na voljo smo vam tudi v angleščini.
  • Preverjeno s strani kupcev
    Veseli smo, da se k nam radi vračate; zadovoljstvo naših strank je 98%.
Na vrh